sunnuntai 2. elokuuta 2026

Merkkituunaus / Sweatshirt spruce up

Ostin tämän collegepuseron 2.5 eurolla saksalaisperäisen sekatavarakauppaketjun alelaarista. Tehdäkseni siitä minulle merkityksellisemmän ompelin siihen kourallisen kangasmerkkejä, joita olin keräillyt. Rusehtavat eläinkuvioiset merkit ovat euron pakkauksesta ja laserkatseisen kissamerkin olen ostanut ehkä jostain kirpparilta. Sovittelin niistä sopivan kokoelman, ompelin paikoilleen ja niin paidasta tuli persoonallisempi. 

I got this blue sweatshirt for 2.5 euros and decided to personalise it with some badges that I've collected over the years. An assortment was bought for one euro at craft shop, and the piece-de-resistance, a kitty-cat with laser-eyes, is from some 2nd hand shop, I think. I sewed them in place with sewing machine. And the now the whole sweatshirt is something that I'll recognise as my own.

Monivärishortsit on itse ommellut. Aurinkolasit on ostettu käsityöläismarkkinoilta ja kengät alekorista muistaakseni kolmella eurolla. 

The colourblock shorts are a DIY make. Sunglasses were bought from an artisan market and shoes were a sales find for around 3 euros.